vänner är bäst

Alltså har jag världens finaste vänner eller har jag det?
Jo men asså jag har faktiskt det!
Min pärla, underbara emma, skrev det här till mig igår:

En vän kan bejaka
och skärpa alla sinnen.
Hon delar gärna tankar,
drömmar och minnen.
Hon lyssnar och besvarar
och vågar alltid fråga.
Och när du är rädd
kan hon få dig att våga.
Hon står vid din sida
när livet är hårt.
Och hon får dig att skratta
åt det som varit svårt.
En vän bryr sig om dig
för hon har dig kär.
Och hon älskar att se dig
precis som du är.
Detta är en beskrivning av dig! (: Jag älskar dig ♥


Blev så himla glad! Gud så fin hon är! <3
Sen så har jag ju resten också. Så lycklig jag är tack vare mina vänner.
Ni gör mitt liv, okeeeeeeej? :D

Är hemma hos älskade Maja Dahlbom nu! Vi har pluggat och pratat massor.
Har liksom inte varit med henne själv sen sommarlovet.
I skolan är det ju liksom inte samma sak riktigt. Hon är totalmys.
Ska träffa pappa vid 9 och gå på Toy Story. Asfett!

Hare gött dåååh :D
PS. Robyn gör bästa musiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0