you can travel the world but nothing comes close to björnö naturreservat(?) ohohohoo

Spindlar, gräshoppor, kyla, dryg människa och jävla massa skoj. Det är vad jag upplevt senaste dygnet. Regn också, glömde det! Har i alla fall haft sjukt roligt trots typ bad mood hit och dit.
Vi var ute på ingarö i Björnö naturreservat eller vare nu var. Verkligen mitt ute i skogen. Fyfarao va mycket spindlar det var och jag verkligen verkligen AVSKYR spindlar. skojar inte. Vaknade med en långben 1 dm ifrån mitt ansikte. Vrålskrek. Panik. Marie min ängel räddade mig (a)
Är så himla trött nu. Verkligen slut i hela kroppen. Var ju uppe ganska länge framför elden med fina vänner. Gissa om jag typ stank efter? (precis som the rest of us... hehe) Så himla gött det var att komma hem och ta en kall dusch. Gud! Vi satt och väntade på bussen i över 1,5 timme idag. Bara väntade där på asfalten mitt ute i ingenstans. Love. Eh?
TAGGA GÄVLE I HELGEN! Alltså, längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0