produktionskonsert i morgon

Så jädra körd brud jag äääääääääääär.
Mamma och Hasse åkte till Thailand förra veckan. Här är jag, ensam hemma, snön slutar aldrig falla och produktionsveckorna är i full gång. Faktum är att vi har konsert i morgon och jag kan knappt prata. Hur kul känns det på en skala? inte alls roligt...
Så jag har legat i soffan nere på musikytan hela dagen, försökt bli frisk.. Det går inte bra. Varför jag inte har åkt hem beror på att Tool-gruppen har sin konsert ikväll och jag vill icke missa den... Får se hur det blir, jag kanske måste. Attans!
Jag orkar inte åka hem kl 9 ikväll heller. Vill ju bara ligga hemma i sängen och sova. Vad ska jag ta mig till? Vad vad vaaaaaaaad ska jag göra? bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0