lägga ner bloggen?

Jaani, den här bloggen bara kommer och går..
Funtar på att bara sluta blogga här helt och hållet för det är så värdelöst och just nu så känner jag bara att jag måste skriva för att jag har en del trogna läsare som besöker denna tragiska hemsida om och om igen utan någon som helst uppskattning. Fast tänk om jag verkligen vill skriva av mig någon gång då? så ba läser ingen. blööö. Det blir ju supertråkigt!
Kan berätta att jag befinner mig hemma hos pappa på världens bästa Södermalm. Lyssnar på musik som jag spelade på repeat i somras och är nostaligsk. Funkar för att glömma andra saker som jag måste tänka på. T.ex: öva låtar inför produktionen och alla rep vi ska ha framöver, hehehe... Och plugga ljudteknik för på onsdag är det förhör på hela jädra kursen (som vi gått sen första terminen i ettan....) Men ni som känner mig vet att jag inte är en plugghäst så vi vet hur det kommer bli med den saken.
Nu ska jag gå. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0