what to do?

Ni vet när man inte mår nå bra och känner att allt är rätt pissigt? Så känner jag nu, och har gjort senaste tiden. Och så säger ens finaste närmaste (och mest underbara) vänner att det går över och att man måste hitta något att ersätta känslan med. Göra något man tycker är roligt, något som gör en lycklig.
Vet ni vad jag gör då? Jag har en liten lista:
1. lägger mig sängen och läser en fantastisk bok
2. lägger mig sängen, ipoden nära hjärtat och lyssnar på bra musik
3. sjunger
Men när dom sakerna inte funkar då? När botemedlet inte längre kväver problemet. Vad ska jag då göra? Ska jag bara låta tiden gå, se en bra serie och tänka på annat? Alltså, det kan man ju inte göra, kan man?
Grubbel grubbel, utan att komma någonvart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0